10 trikova za mršavljenje

Malo prostora za zanimljivu nauku i neke interesantne studije sa prestižnih Univerziteta kao što su Scranton i San Diego. Neka nova saznanja i jako zanimljivi eksperimenti.

 

http://www.spookmag.com
http://www.spookmag.com

1. Ono što će obradovati sve žene i devojke je činjenica potvrđena studijama da žene imaju 30% manje šanse da postanu gojazne ako piju dnevno 1-2 čaše crnog vina. Žene koje piju umereno, imaju tendenciju da jedu manje. Kako stoje stvari, vino utiče na kontrolu apetita.

2. Jako zanimljiv trik. Studija je pokazala da jake arome utiču na to da pojedete manje svog obroka. Dobro pomirišite zalogaj dok je na viljušci i uzrokovaće da sitost osetite pre nego sto stignete da pojedete ceo svoj obrok.

http://www.foodchannel.com

3. Verovali ili ne! Studija sprovedena na Univerzitetu Scranton pokazala je da kokice sadrže istu količinu antioksidanasa kao voće i povrće! Vodite računa koliko ulja ili butera koristite tokom kokanja.

http://en.wikipedia.org/wiki/Chocolate

4.   Idemo sad svi URAAAAA! Studija sprovedena na Univerzitetu San Diego pokazala je da osobe koje svakoga dana konzumiraju malo čokolade imaju manje šanse da se ugoje, nego osobe koje jedu povremeno u većim količinama.

5. Još jedna studija Univerziteta Scranton u Pensilvaniji je pokazala da nepržena zrna kafe vrše absorpciju masti i glukoze. Grickajte dnevno nekoliko zrna kafe i proverite taj efekat.

http://www.hyatt.com

6. Odmorite se od teretane! Ovo je upućeno onima koji vežbaju u teretani svaki dan. Dokazano iscrpljujete se i vrlo brzo nećete ispuniti neke ciljeve kada je vežbanje u pitanju. Napravite pauzu od teretane i efekat će biti mnogo bolji.

7. Nekome će ovaj trik biti zanimljivm a nekome ne. Svakako treba da se proba pre nego sto presudimo. Naučnici univerziteta Stanford su otkrili da se hladnim dlanovima postižu bolji rezultati u teretani. Pokušajte da stalnim držanjem hladne flašice vode hladite dlanove u pauzama tokom treninga.

8.  Sada jedna po meni smešna studija, ali moguće da upali. Studiju je sproveo Brown i kažu da osobe koje treniraju sa drugovima u teretani troše više kalorija od onih koji rade sami. A najzanimljiviji je podatak da uvek onaj koji organizuje teretanu u društvu gubi i najviše kalorija tokom treninga.

9. Jedna zanimljiva činjenica. Ako smanjite svoju ishranu za samo 10 kalorija dnevno, vaše telo će u narednom periodu gubiti kilograme. Npr. Parče sira manje na dan.

10. Jesti slatko za doručak pomaže mršavljenju! Dokle god vaš doručk sadrži proteine i ugljene hidrate, dodavanjem nečeg slatkog u npr. 600 kalorija vašeg obroka, povećava Vaše šanse da gubite na kilaži.

Greške prilikom držanja dijete možete videti ovde.

 

http://dailypix.me/

4 comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *