8 najbržih i najboljih načina da izgubite višak kilograma pred leto!

Verovali ili ne brz i zdrav način za gubitak viška kilograma postoji. Ovde se nalazi osam najbitnijih, a vaše je da ih detaljno pročitate, proučite i primenite !

www.gymswansea

1. SAMI PRIPREMITE JELO

Prvi korak za brzo gubljenje viška kilograma je da pripremate hranu sami u svojoj kuhinji. Na taj način ćete lakše kontrolisati količinu porcije i shvatićete koliko u restoranu dobijate ogromne količine obroka. Počnite sa doručkom, krajnje jednostavno, omlet od 4 belanaca i jednog žumanceta, parče mladog sira, čaša jogurta sa manje masti i 2 tosta prepečenog integralnog hleba.

2. KALUP – ŠAKA

Jako je bitno znati kolika je normalna porcija jela. Najbolji, “prirodni kalup za merenje”, su vaše šake. Meso i riba bi trebali količinski da budu onoliko koliko može da stane u jednu vašu šaku. Ugljeni hidrati bi količinski trebalo da odgovaraju vašoj stisnutoj pesnici. Količina povrća bi trebala da može da stane u obe vaše šake, a zdrave masti ne bi trebale da budu veće od vrha vašeg palca. Vaše telo zna najbolje kada je sito, zato ga slušajte, i pretanite sa jelom iako vam je još hrane ostalo u tanjiru.

3. JOGURT KAO DEO DIJETA

Jogurt je vremenom postao sastavni deo dijeta, idealan obrok koji sadrži malu količinu kalorija, ima prijatan i blag ukus, a pri tome pomaže vašem zdravlju. Dijetetičari sa zapada se slažu u jednome, da dijeta koja sadrži tri porcije mlečnih proizvoda dnevno pomaže mršavljenju. Oni ovu tvrdnju pravdaju mnogim studijama u kojima se pokazalo jako efikasno dejstvo kombinacije niske količine mlečne masti i dovoljne količine proteina koje sadrži jogurt. Jogurt sadrži 25% dnevnih potreba za kalcijumom, a ono što je najvažnije za jednu dijetu je taj što stvara osećaj sitosti.

Fit + effect
Fit + effect

Pošto smo mi zemlja u kojoj se pije liquid jogurt, koji je mnogo kvalitetniji i laksi za konzumiranje, pravi izbor će biti jogurt  kompanije Imlek. To je Fit + Effect.

Za Fit + Effect jogurt klinički je dokazano da redovna konzumacija dovodi do smanjenja telesne težine, obima u struku i procenta masti u organizmu. Jogurt Fit + Effect je prirodni sagorevač masti ( sadrži Q10 i L-carnitine ) uz 0% mlečne masti. Zahvaljujući njihovom zajedničkom dejstvu pomaže prijatan dolazak do idealne linije. Namenjen apsolutno svima koji vode računa o svom zdravlju i izgledu.

4. JEDITE VIŠE VLAKANA

Vlakna su neophodna za zdravo mršavljenje. Ako unosite dovoljnu dnevnu količinu vlakana, vaš sistem organa za varenje će raditi bolje, vaš metabolizam će se ubrzati, a vi ćete se osećati svežije i zdravije. Uz ovsenu kašu za doručak i dosta svežeg povrća za ručak unećete savim dovoljnu količinu vlakana za taj dan, a skala na vagi će krenuti u suprotnom smeru od smera kazaljke na satu.

5. NE ŠTEDITE NA PROTEINIMA

Jako je bitna uravnotežena ishrana. Ljudi žive u zabludi da je konzumiranje proteina loše za mršavljenje. Ovde pričamo o zdravom mršavljenju koje podrazumeva gubitak prekomerno nakupljenih masnih naslaga, a povećnje mišićne mase. Zato je uz svaki obrok potrebno uneti određenu količinu proteina. Belance, belo meso, riba, … su najbolji izvori proteina.

6. NE IZGLADNJUJTE SE

www.roberttwigger.com
www.roberttwigger.com

Ovo je najveća greška koju prave svi oni koji žele da brzo izgube višak kilograma. Ovaj sistem koji je ispitan mnogim studijama, po celom svetu jednostavno NE RADI! Ovo predstavlja samo idelnu podlogu za stvaranje jo-jo efekta. Kada organizam dobije signal da je na “režimu izgladnjivanja”, to znači da telo ulaže ogromne napore da zadrži mast u rezervi. Ova poruka organizmu liči na situaciju da ste npr. izgubljeni negde u srcu Sahare, bez hrane i vode i da se borite za opstanak.

7. 3 MANJA OBROKA i 2 UŽINE > 3 VELIKA OBROKA

Jedite češće, a manje, tokom celog dana i manje ćete biti gladni pre svakog obroka. To sve dovodi do toga da na ukupnom dnevnom nivou jednostavno konzumirate manje hrane. Prosta matematička formula. Još jedan primer gde se prepliću medicina i matematika.

8. NE PUŠTAJTE NEPRIJATELJA U KUĆU

To je ubedljivo najbrži način da izgubite višak kilograma. Ne kupujte brzu hranu i grickalice (  junk food ) i ne unosite ih u kuću. Zvuči neverovatno ( pogotovo za mene, koji se i dalje od svog “junk fooda” jedino žestoko borim sa hrskavim, zlatnim prženim pomfritom ) ali kada god osetite da vam se jede pomfrit, uzmite jabuku !!! To je ključ zdravog života, a o uštedi i dužini fiskalnog računa ne treba ni govoriti. A pričali smo kako treba uštedeti i živeti zdravo, ko još nije pročitao neka klikne ovde!

izvor: www.jewishjournal.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *