10 mentalnih trikova za bolje vežbanje

Kao i u svemu u životu, mentalna i psihička stabilnost su preduslov za dobro i zdravo vežbanje. Ovde sam izneo deset saveta koji vam mogu pomoći da stremite ka toj stabilnosti. Ovi saveti se mogu primeniti na bilo koju sveru vašeg života. 

1. Naučite da meditirate, postoji veliki broj knjiga i priručnika na tu temu. Na taj način ćete izoštriti um i poboljšati koncentraciju.

2. Pronađite motivaciju. Motivacija je jedan od najbitnijih faktora. Postavite sebi pitanje šta zaista želite od treninga i šta vam je zaista potrebno. To će vam dosta pomoći da ostvarite svoje ciljeve.

3. Postavite realne ciljeve. Krenite postepeno, korak po korak, ka ostvarenju svog cilja. Budite strpljivi

4. Stvorite naviku. Tri meseca upornosti je potrebno da bi se izgradila neka navika, takođe je toliko potrebno i da se neka loša navika eliminiše. Odredite tačno vreme za vežbanje svaki dan.

5. Koristite svoju maštu. Mentalno se morate fokusirati na vežbanje. To daje brže i bolje rezultate, a predstavlja tajno oružje mnogih profesionalnih sportista već godinama.

6. Razmišljajte manje, radite više. Svako razmišljanje i analiziranje da li treba vežbati, da li ne treba, kada … itd. ne donosi rezultate. Koristite sadašnji trenutak i odlučite se za trening odmah.

7. Budite fleksibilni. Nemojte padati u očaj posle jednog neuspelog pokušaja. Ono što niste mogli ili niste stigli da uradite danas, uradićete sutra.

8. Zabavljajte se. Ne dozvolite da vam treninzi prerastu u noćnu moru. Doživite vežbanje kao zabavu.

9. Čestitajte sebi. Posle svakog odrađenog treninga budite ponosni na sebe.

10. Neka vam fizička aktivnost postane sastavni deo života. Pronađite bilo kakvu aktivnost za sebe. To može biti vožnja bicikla, ali i jurcanje po parku za svojim detetom, ali je jednostavno morate imati svakog dana.

Dovođenjem sebe u mentalnu ravnotežu, ako ste fokusirani i spremni, vaš organizam će iz dana u dan biti sve jači i jači, a vaš trening će biti zabavniji i zabavniji.

doctoroz.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *