Kako da ustanete ranije?!

 

  • Šta god da se dešava, prvo što treba da uradite kada se probudite je da raspremite krevet. Lep izgled vaše spavaće sobe delovaće pozitivno po vaše raspoloženje, a takođe to će biti prva dobra stvar koju ste uradili tog dana, tako da ste u dan već ušli sa prvom pobedom.
  • Isplanirajte doručak koji ćete pripremati ujutru iz razloga što ćete imati obavezu koju morate da uradite i zbog koje ćete naterati sebe da ustanete.waking-up
  • Spavajte u totalnom mraku. Melatonin, hormon sna, se ubrzano stvara u mračnim uslovima.
  • Popijte čašu vode pre spavanja. To će vas učiniti opuštenijim i umanjiti proces dehidratacije koji se dešava tokom sna.
  • Dobro izaberite posteljinu koja treba da bude adekvatna godišnjem dobu. Idealno spavanje je pri temperaturi između 16 i 21°C042515_how-to-get-up-early
  • Postavite alarm tako da stoji na suprotnom delu sobe. To će vas naterati da ustanete kada bude zazvonio, a aktiviranje cirkulacije ustajanjem će ubrzati proces buđenja.
  • Isključite telefon, makar na airplane mode, pre spavanja. Na taj način sprečićete sebe da ga koristite pred sam san što deluje zamorno po vaš organizam, a svakako smanjićete i nivo zračenja u sobi.wake-up-girls
  • Čitajte pravu knjigu, ne Kindle ili neku drugu vrstu elektronske knjige. Nekoliko stranica pred spavanje ubrzaće uspavljivanje i lepše utonuće u san.
  • Isplanirajte sutrašnji dan. Jasno isplaniran sutrašnji dan pomoćiće vam da što pre ustanete i prionete u nove radne pobede.

Za više informacija o ovom tekstu i za savete možete se obratiti direktno putem mail-a:  dr.spec.marko.jovasevic@gmail.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *