http://healthyurbankitchen.com/blog/organic-produce-the-good-the-bad-and-the-ugly/

http://healthyurbankitchen.com/blog/organic-produce-the-good-the-bad-and-the-ugly/

  • Jedite zdravo

Dovoljan unos proteina, kao i voća i povrća najjednostavniji je način da poboljšate imunitet. Citrusno voće i jabuke moraju postati obavezan deo menija. Konzumiranje velike količine vitaminskih preparata verovatno neće smanjiti šanse za pojavu infekcije. Mnogo je važnije hraniti se zdravo i u ishranu uvoditi namirnice bogate vitaminima.

  • Vežbajte

Istraživanja su pokazala kako redovno vežbanje povećava imunitet za 50%. Takođe i ljudi koji imaju aktivan seksualni život imaju jači imunitet od onih koji nemaju.

  •  Pijte Viva + Imunitet jogurt

Dnevna doza probiotika, tzv. dobrih bakterija, smanjiće rizik od pojave prehlada, ali i njihovo trajanje. Klinički je dokazano da probiotik koji se nalazi u Viva + imunitet jogurtu utiče na jačanje imuniteta. Svojom kombinacijom probiotika i prebiotika jača otpornost organizma.Untitled

  •  Med

Hemijski sastav meda zavisi od porekla dobijanja i načina na koji se vadi iz saća. Od samog kvaliteta meda zavisi i njegova moć da ojača naš imuni sistem. Med sadrži otprilike 180 supstanci od kojih su u najvećem delu (75%) zastupljeni ugljeni hidrati, glukoza i fruktoza koji se brzo pretvaraju u energiju i podstiču umnu i fizičku aktivnost. Med povećava prirodnu otpornost organizma od bolesti jačajući imunološki sistem, tako da je odlična kombinacija da se dopunjuje lekovitim napicima poput npr. zelenog čaja.

  •  Zeleni čaj

Zeleni čaj je zahvaljujući visokom udelu antiksidansa flavonoida i vitamina, idealno sredstvo za jačanje imuniteta, dok visok udeo fluora u čaju pomaže u očuvanju zdravih i čvrstih zuba. Ne mora biti samo zeleni čaj, odlična je varijanta npr, crni, indijski, beli. Da vam ne dosadi svaki dan isto, kombinujte.

  •  Odeća i obuća

Narodna izreka kaže „kapa glavu čuva“. Preko glave gubimo najviše toplote zato je sačuvajte kapama, šalovima, šeširima … Osim što je čuvar zdravlja, izvrstan je i modni detalj – tako da možete biti i kreativni. A kako svaka „bolest dolazi od nogu“ pobrinite se za dobre cipele, udobne, tople i nepromočive.

  • Manje spavajte

Evo sad jedan paradoks. Previše spavanja slabi organizam. Spavanje u pretoplim prostorijama slabi organizam, a premalo spavanja takođe ne pomaže odbrambenom sistemu našeg organizma. Dakle iako bi zimi najradije da se uvučete pod ćebe i ostanete pola dana u toplom, nemojte! Spavajte umereno od 6h do 8h. Time povećavate otpornost i ubrzavate rad organa. Spavaća soba bi trebala da ima nižu temperaturu od prostorije gde inače boravite.

  •  Pijte vino

Vino sadrži dosta antioksidanasa koji neutraliziraju štetno delovanje slobodnih radikala i uzrokuju mnoge bolesti pa čak i rak. Osim vitamina C i tanina, izvanredan antioksidans u vinu je kvercetin koji je pokazao široko antikancerogeno delovanje. Za jačanje imuniteta – čaša vina na dan.

http://www.imcharmingyou.com/2010/11/red-wine-macbook-pro-happy-ending/

http://www.imcharmingyou.com/2010/11/red-wine-macbook-pro-happy-ending/

  •  Kupka i sauna

Priuštite sebi nedeljno barem pola sata odmora. Za psihičko zdravlje pre svega. Upalite laganu muziku, napunite kadu, dodajte eterična i mirisna ulja, i samo se izležavajte. Stres nestaje sam od sebe. Odličan način za čišćenje kože, otvaranje pora, opuštanje mišića a ako je eterično ulje na bazi mentola, biće to poklon i za Vaše sinuse.

 

fitness.com.hr